Dis-moi des mots d'amour.

Fasansfullt fin tisdag igår!

Först en tokfet och asaskön sovmorgon till kl. 1 där jag sov (pretty obvious) och drog en mustig trän,  sedan avverkade moi en lugn och kort skoldag, därefter hemliga grejer på stan som följandes av middag med Emelie, sedan for vi och hälsa på Maja och det var evigheter sen jag träffa henne så det blev ett väldigt kärt återseende!! Sedan var det teparty för hela slanten med massa fint folk och jag och Emelie hade tur och fick skjuts hem av Hobbe och Hannes i den kyliga natten! Jättesnällt! Vi bakade en fantastiskt kladdig kladdkaka, Emelie fick en överraskning och mitt i det djupa snacket så somnade jag.

Emelie väckte mig och sa att jag snarkade. Då sa jag "Oj, jag somnade nog" innan jag somnade om igen...
- Sympatiskt inte sant!?!

Vaknade som aldrig riktigt till på skolan idag och har nog inte gjort det än heller...
så ska dra en powernap innan en viss herr Daniel kommer och hämtar hem mig till sig!
Har inte varit i furuögrund på tusen år så är på tiden!
TAGGAR!


Det där var inte furuögrund utan snarare Kreta...
Men pojken är ju densamma ♥
och jag med... fastän vi typ ser ut att vara tolv år på den bilden...

BJUDER PÅ DET!
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0