"Det är att vara älskad som är svårast, inte att älska."

Jag läser en kurs som heter Avancerad Teater på skolan och det är jag väldigt glad över!
Speciellt glad var jag idag eftersom vi fick fara och se en provföreställning på Västerbotten av en pjäs som heter"HOHAJ".
- Och den var så otroligt fantastisk;
Ljuset, ljudet, scenografin, kostymen, manuset, karaktärerna/ skådisarna och särskilt den otroligt starka känslan de förmedlade!

HOHAJ var fängslande, berörande och en fantastiskt fin skildring av en gripande kärlekshistoria
- dessutom utspelades den i de djupaste norrlandsskogarna och spred en stor dos av norrländskt vemod.

JÄVLAR SÅ VACKERT!!!





blir ju alldeles till mig i trasorna!!! SE DEN människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0