Så mycket bättre!

Dansföreställningen som hette "Schakt" var riktigt grym!
Dansarna var helt fantastiska och de hade även en jättehäftig koreografi samt använde sig av text på
ett riktigt snyggt sätt! ME LIKE!

Efter pausen var det egentligen en annan koreografi med samma danskompani men jag smet i pausen när jag började känna mig hängig och orolig över att få hostattack mitt i en eventuell känslosam dansuppvisning.
Istället cyklade jag hem och skrev min bokanalys och jag ska även skriva ihop en karaktärsanalys samt läs en gnutta i teoriboken innan jag ska koka te och smita in på tv4play och se ett avsnitt av Så Mycket Bättre!

Älskar verkligen konceptet; det är så många tvpogram som görs för att underhålla genom att deltagarna ska såra varandra, snacka skit och bråka - men i "Så mycket bättre" läggs istället energin på att deltagarna ska hedra varandra genom att tolka musikaliska verk på ett nytt sätt! Uppfriskande och riktigt feel-good om du frågar mig!

Några av årets deltagare:



Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0