Lend me some sugar, I am your neighbour. Here we go!

Dag 1; Mina drömmar

OJ. Jag vet knappt var jag ska börja berätta.
Men en sak jag är säker på iaf - och det är att jag har många drömmar!

Jag har både långsiktiga drömmar som jag hoppas förverkliga om kanske 1, 3, 5, 10 och 20 år
och lite mer kortsiktiga som att köpa det hederliga fredagsfikat och den enorma godispåsen på fredag, ta körkort, tatuera mig, köpa en mixer, tillsammans med mina klasskamrater genomföra en grym slutföreställning, fara till Umeå Open, ta studenten, åka på studentresa osv.

Bland de drömmar som är lite mer långsiktiga vill och kan jag inte genomföra än eller måste jag jobba på; men det vore fett att ha långt hår, besöka Indien och Malaysia och se Thai Mahal, vackra stränder, starka färger och äta spännande mat, åka till Brasilien och dansa på en enorm karneval, skaffa en katt, lära mig spela gitarr igen, plugga teater på högskola eller folkhögskola, lära mig sticka, springa näck över en äng, ha en sommarstuga med bastu bredvid vatten osv osv osv.

Jag drömmer också om att flytta till den härliga staden Göteborg eftersom jag älskar att vara där!

Jag vill helt enkelt se mig omkring i världen, möta nya intressanta människor, länder, städer och kulturer, omge mig av människor jag älskar och ge all min kärlek till dem, kanske gifta mig och klämma fram ett par ungar om jag känner för det och så vore det helt fantastiskt om jag skulle kunna försörja mig genom att hålla på med teater; helst som regissör, producent eller skådespelare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0