Listan

Jag gillar mitt liv och det flyter på bra men jag känner att jag hamnat i ett hamsterhjul av
plugg-körkort-jobb-försöka andas-hinna med att ha lite roligt att det kanske inte kommer upp så mycket kul här på bloggen, därför tänkte jag försöka mig på att skriva en lista dag för dag som jag hittade på www.palmqvisten.blogg.se. Sist jag försökte så gav jag upp efter två dagar men nu utmanar jag mig själv igen!

Dag 01 - Mina drömmar
Dag 02 - Mina bästa vänner
Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan
Dag 04 - En resa jag minns
Dag 05 - Favoritplagget ur garderoben
Dag 06 - Mitt tidigaste minne
Dag 07 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 08 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 09 - Min favoritplats
Dag 10 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 11 - Det här får mig att skratta
Dag 12 - Något jag gör hela tiden

Dag 13 - Vad jag gillar med mig själv
Dag 14 - Mitt rum
Dag 15 - Favoritfotot
Dag 16 - Mitt favoritminne
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Det här hade jag på mig idag
Dag 19 - Något jag ser fram emot
Dag 20 - Mina rädslor
Dag 21 - Det här är viktigt för mig
Dag 22 - Mina starka sidor
Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Dag 24 - Det här är jag bra på
Dag 25 - Något jag hatar att göra
Dag 26 - Min favoritsport
Dag 27 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 28 - Min familj
Dag 29 - 3 saker jag gjort idag
Dag 30 - Bästa fotot hittils
Dag 31 - Det här älskar jag att göra

Tror jag startar upp den imorgon, för nu ska jag ta tummen ur, slå mig ner i soffan och beskåda Eclipse.
Ska nämligen se Breaking Dawn på onsdag med några braiga brudar och tänkte att det kan vara bra att sett filmen som kommer innan för att fatta något! Sedan jag såg den andra filmen så har det stört mig lite varför inte Bella valde Jakob - han var ju den som stannade för tusan!!!
Dessutom är ju Edward minst sagt lite creepy...



/MOHAHAHAHA (förlåt för min ondska)
/Hon som har full koll på Twilight

Kommentarer
Postat av: em

ellan om du läser böckerna (eller du har väl läst första?) så förstår du varför bella väljer edward, de är ju skapta för varandra! åhh jag såg new moon tidigare idag och grät på två ställen.. jag som typ aldrig gråter till filmer haha ;)

2011-11-14 @ 23:00:03
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: your creepy stalka!!!

haha orkar inte att ofta när jag kommenterar din blogg och sen går in på min så ser jag att du har kommenterat, händer jätteofta! liksom varför kommenterar jag inte dagen före? hahah du kanske inte ens fattar men ändå! xD

2011-11-14 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0