I change shapes just to hide in this place but I'm still I'm still an animal

Fick veta av min snygga pojkvän igår att inga mindre än Mash Up International kommer till Skellefteå och Mollys ikväll!!!!!!

Eftersom jag fick veta det så sent så blir det nog inte att fara dit tyvärr, vilket tar emot ordentligt! :( :( :(

Kan ju även vara så att jag varit helt lost in space och missat all reklam, eller så har det inte annonserats tillräckligt! När det kommer några så grymma som Mash Up till Skellefteå så borde det har gjorts mer reklam tycker jag!

Tur är iaf att jag kan njuta av deras fantastiska party-remixar på hemmaplan åtminstone!
Mina två favoriter;







Den senare av dessa två får mig att vilja skaka rumpa varenda dag i veckan kan jag lugnt säga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0