Hur mycket jag älskar dig!

Har skrivit en reklamanalys om sur tonårssvett och fått lyssna på mustiga anekdoter så nu är jag inte ett dugg trött även fast jag måste upp tidigt som skrutt imorgon!! Ajabaja!

Fast äsch!

Det har varit pappas dag idag och vi har firat honom,
av mig fick han en tjusig kopp med mustaschhandtag!
Sedan ställde han upp och övningskörde med mig i över tusen år (eller åtminstone 2 timmar),
skänkte en mjölkliter och tre pucko-festisar till mig och kramade mig sådär varmt som bara han kan.

Älskade pappa!
Eftersom du inte vill medverka på bilder i den stora cybervärlden så tillägnar jag en
låt till dig som jag vet att både du & jag tycker om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0