Den här rytmen vill bara ha min kropp.

Vad fan hände med min helg!?!
Den liksom bara ... försvann!!!

Meeeeen jag hade en helt underbar superkväll igår som innebar lite mysigt förkrök med en påfågel och en kommunist drickandes piggelindrinkar, lite promenerande till sjungande dalen på födelsedagsfest för att träffa massa trevligt folk och till sist ett jävligt snabbt ombyte, en klagande granne och en sväng på Olles innehållandes mer trevligt folk (bl. a några fler av mina ljuvliga flickor!!!) och dans!!!

Är så himla nöjd och glad för den kvällen!

Mathilda tog massa spännande & smickrande bilder dessutom:









(<--- träffa den där killen som ska fara till England nästan vecka och jobba med teater!!!!!
Jag är inte alls avis.....................................................................)

- Mumselimumsmums! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0