Bortskämda barn.

Godmorgon alla ljuva själar därute!

Jag blev lite sugen på att veta hur mitt schema på vårterminen ser ut så jag
knappade entusiastiskt in mitt personnummer på Anderstorpsskolans schema-sida men
all min iver ruttnade ihop och dog när det här kom upp på skärmen:



Eeeeeeeh.....
*SUCK*
Inte för att vara världens mest otacksamma elev...
FAST JO,
kan direkt säga att dokumentet heter "bajsschemat of doooooooooooom" på min dator!!!

Men det ska jag nog kunna överleva.
Ska snöra på mig mina blommiga martens och traska iväg till skolan mellan snöflingorna.

Kommentarer
Postat av: tild

ruttnar ihop och brinner upp

2011-11-28 @ 12:14:52
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0