That's OK, cause you give me life

Igår tog jag kvart över fyran hem,
blev bjuden på grym middag av syrran och sedan körde vi, mamma och Razze ut till Marranäsvältan där vi fikade, pratade och beundrade utsikten och den vackra vårkvällen. Otroligt mysigt var det, tack underbaringar! ♥

Idag har jag sett film på svenskan och varit på studiebesök på Västerbottensteatern på scenisk produktion!
Roligt och lärorikt var det!

Känner mig dock inte helt hundra idag så nu ska jag passa på och vila lite innan jag ska gå till Balder och träffa Emelie och Soffe för att guida dem säkert till stan för shoppingsafari med Elisa Thonrberry!
Eller hur vare nu det var? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0