Jag vill höra en lönehelg explodera utanför mitt fönster

Otroligt gosig dag!!! Inte fartfylld, men lugn och jävligt trevlig!! Sovmorgon med solsken, en grymt rolig (och shiny?) engelska, mysig kaffetajm + en massa lektioner med sång. Stannade och gjorde nästan klart min inlämning på kulturhistorian med Rickie och sedan kom Danne dit också! :D Cyklade hem i regnet och blev genomblöt, men otroligt uppfriskande var det!

Just nu ligger Danne och sussar så jag ska strax väcka honom så vi kan kila iväg på bio! :D
Kom dessutom på att vi varit tillsammans i 28 månader idag ..  Så, Grattis Oss! ;D

Dagen har dessutom varit fylld av eftertanke
efter att i helgen funnit en gammal dagbok från förra året.
Jag har insett hur himla mycket bättre det har blivit och att jag fattade rätt beslut,
men jag har förundrats över hur jag stod ut med vissa saker då.



Läget just nu då? - Lyckligt! :D

Kommentarer
Postat av: em

Åhh grattis! :-D

Hoppas att bion var bra ;-)

2011-05-23 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0