I run away from a broken day, so wake me up on sunday

En helt fantastisk söndag.
Jag såsade runt i pyjamas hur länge som helst, och traskade ner på stan med solbrillor på för första gången i år. Hittade en väldigt fin bikini på HM också. Den var precis den modellen jag ville ha, satt bra och passade även min plånbok perfekt. Dessutom var den det sista exemplaret i min storlek kvar i butiken åtminstone för idag. Tror det var meningen att vi skulle finna varandra.

Har suttit ute i solen också och tragglat glosor till det kommande franskaprovet med tokfin nyhittad musik i öronen. Då slog det mig hur jäkla underbart det är att solen kommit tillbaka. Trots att jag satt där med en massa måsten i bakhuvudet såsom körkortsfas(o)r och en hög med plugg så kände jag mig inte uppstressad. Lät bara solen värma mig utifrån och in så jag kunde andas ut.

Fikade i stadsparken med ett gäng goa tidigare ikväll. Improviserade fram bord och åt en massa gott, pratade om skolstress och sommardrömmar bland annat. Hade med mig kameran men tog bara några få bilder men Mathilda, Carro och Lovisa fastnade åtminstone på ett foto!


UPPTINAD - är ordet som bäst beskriver känslan i mig idag.
Lugn och lycklig tack vare värme från fina människor och solskenet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0