Hur tänker du nu? Jag väntar mig en värld

Gick ut och strövade på outforskade ställen istället

gräsmattan mellan sjukhuset och psyket är väldigt fin och grön
tror jag ska ta mig dit med picknickfilten och kanske någon kulig kompis inom en snar framtid.
första häggblomman hade också slagit ut och den luktade ljuvligt!!!
snart ska jag fara och klättra i mitt hemliga klätterträd också

åh vad det är mycket jag vill göra!!!
Vill
Vill
Vill

Det är så svårt att ta nätterna seriöst den här tiden på året när de är så ljusa och fina,
hade kunnat gå omkring därute förevigt kändes det som.

Kent är förövrigt tillbaka i lurarna igen. På tiden!



// [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0