Håller ut

Ikväll på väg hem från gymmet så ramlade det ut två dyngraka män från Olles.
Då började jag funderaöver om det var sorgligt eller underbart att de drack på en onsdag.
Jag kom snabbt fram till svaret;  underbart!! (så länge de inte gör det varenda onsdag och vardag osv...)

Jag skulle gärna gå ut och fira livet med en skvätt alkohol på en onsdag!
Bryta alla dessa vanor, mönster och oskrivna regler på när man kan göra vad och vad som passar sig bäst.

För mig är det så galet mycket som ska ske inom en vecka, för om en vecka så flyger jag!!!
Då ska jag bryta bort alla mönster, sola och skratta bort all stress!

Och dansa! dansa! dansa!


Annars då? Jo Idag så har jag druckit kaffe, pluggat, sett en jävligt rolig film på svenskan, träffat min fina syster, tränat och varit på möte! (Så jaa jag erkänner: jag gör jävligt mycket fint om dagarna även om jag senaste tiden slängt ut massa misär här på bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0