Diva is the female version of a hustler

Lämnade blod för första gången idag och det gick riktigt bra!

Det är en del som frågat mig varför jag vill bli blodgivare, och jag har ganska många svar på den frågan.
Jag tycker att det vore bra om det fanns blod på lager om jag själv t.ex skulle råka ut för en olycka om jag förlorade mycket blod och/eller behöver göra en operation, så därför känns det grymt att jag får lämna blod och förhoppningsvis kunna hjälpa andra! (vi måste ju hjälpas åt här i världen!) Dessutom så har jag tillräckligt bra blodvärde för att få lämna, är inte spruträdd och mår inte dåligt efter att jag lämnat - så varför inte liksom?



På skolan idag så hade vi dans på idrotten med våra klasskamrater som ledare och det var hur kul som helst!! :D
KUHI:n var inte lika party men Mathilda lättade upp stämningen med ett gäng karikatyrer på tavlan.

 Jag tycker det är läskigt likt!! xD
Ser ni vilka det är??








peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0