Blondie

Dör den långsamma och plågsamma motivationsdöden till skolan.
Känns som den käkar upp mig inifrån och utifrån och från alla andra sidor som finns

Men idag räddade jag och Mathilda en stackars humla från att bli ihjältrampad i korridoren, en fin grej mitt i allt jobbigt. Eller nej, det var inte det enda fina. Det finns väldigt många solglimtar i min värld trots högen med plugg och en smärtande kropp som led dansdöden i lördags! (men det var det faktiskt värt - jävlar så kul det var!! :D :D :D)

Och just ja! Om någon saknar ett gäng sugrör, en sprite, ett spel, en mobilladdare, en tröja eller ett paket plåster så äre bara att höra av sig!!

Ungefär såhär ser jag ut just nu, med matematik ända upp i halsen;


Mycket fager och så vidare!

Kommentarer
Postat av: tild

sötnos

2011-05-17 @ 07:23:26
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0