Wake me up before you go go

Totalslut ström på mobilen mitt i natten...
går och tar fram laddarn... då har jag självklart packat ner fel laddare!
ILANDSPROBLEM! Hur fan ska jag kunna vakna i någorlunda bra tid imorgon då jag varken har väckare eller någon annan i lägenheten var en liten jobbig tanke som flög genom skallen på mig då jag skulle sova.

Saken löste sig ändå tack vare mina grannar som renoverar/ byter kök!
Danke schön Eva och Glenn!! ;)

När jag slog upp ögonen var jag övertygad om att det var sol ute! Kändes verkligen som en sådan dag!
Lättar på persiennerna och blickar ut över ... snöstorm!

...men jag har sol i hjärtat iallafall!
Har typ slut mat i kylskåpet så det blir en improviserad frukost... mest troligt havregrynsgröt med proviva, och sedan ska jag bege mig in mot staden för att träffa Rickieboy och Mathildagirl - blir nog fett!



- goda å glada! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0