I can see myself in bed with you when I am sixty-two

JA. Melodifestivalen blir bara krampaktigare för varje år och egentligen är min åsikt att det inte är riktigt helt okej att tävla i musik sådär, då så mycket mer än musiken spelar in, de olika artisternas popularitet sedan tidigare, medias favoriter osv...

MEN det är något speciellt med schlager - och jag älskar det verkligen!
I år slog mitt hjärta mest för The Moniker! Han är så glada och sprider så mycket lycka!!




OhlalaOhlala - just love it!


Kommentarer
Postat av: felicia

ååh, vad glad jag blir, äntligen en till som tyckte dom var bra :D han var ju hur skön som helst ju :D

2011-03-13 @ 15:59:17
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0