I am seventeen going on eighteen - innocent as a rose

Har haft en jättefin helg!

I fredags så for jag till Soffe efter skolan, vi käkade och gjorde en enorm kladdkaka till Emelie för att hon kommit tillbaka från England! Blev ett underbart återseende och en superhärlig kväll - vi hade så mycket prat att ta ikapp! Sedan så provade vi säkert hälften av Soffes garderob och somnade som stockar efteråt - eller iaf jag!

 Kakan vi bakade till Emelie! :)

Dagen därpå käkade vi frukost och gick sedan till Emelie där vi kikade på allt fint hon köpt i England och så sminkade hon oss och så drack vi te! Soffe skulle på middag så jag och Emelie blev kvar, kollade lite resor på datorn och tog en cykelsväng!

Senare kom Danne och hämtade mig och så begav vi oss hem till mig! Här hade vi en lugn och mysig kväll med  Earth hour, kortspel och syrran, sen for vi ut och körde lite också! :)

Snacka om fina människor jag har umgåtts med!! ♥

Men just nu känner jag mig bara trött och förvirrad. Och bestulen på den där sommartids-timman.
Har matteprov imorgon och en sångläxa som jag knappt tittat på. Måste ta mig i kragen men jag vill helst bara slänga mig i soffan och se på tv hela kvällen.
Har en liten klump i magen inför nästa vecka. Visst, teater är mitt allra största intresse men när jag både har föreställning med skolan och med min teatergrupp samma vecka så kan det lätt bli för mycket av det goda. Har redan varenda dag och kväll fullbokad - sen ska jag hinna fylla år också...
Önskar jag kunde skjuta upp min födelsedag till en vecka där jag inte har tusen andra saker i görningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0