Dreams unlimited.

Jag har många drömmar och jag drömmer mycket.

Men igår slog det mig helt plötsligt att de flesta av mina drömmar utspelar sig så långt borta.
Kanske 10-20-30 år. Kanske når jag aldrig så långt.
Självklart ska jag inte sluta drömma bara för att det inte finns några garantier på att min existens sträcker sig så långt fram, men jag började ändå rensa ut de drömmar som jag vill ska slå in inom den närmaste månaden och upptäckte att de också var ganska många. Inte för att det finns några garantier för att jag existerar om en månad framåt heller. Mer för att jag kanske hinner fånga och genomföra dem innan de försvinner, om jag tar reda på vilka de är snart istället för senare.

Inom den närmaste månaden drömmer jag om att...

* Få fräknar

* Hälsa på Felicia

* Ha en nice 18-årsdag

* Hitta på något med tjejerna i förra klassen

* Ta en köpesväng till Umeå

* Åka skoter

* Fika mycket kaker

* Dricka mycket kaffe

* Te-partaja!

* Göra något spännande med lägenheten

* Bli godkänd som blodgivare




Idag har jag även lärt mig hur man inte brygger kaffe.

Kommentarer
Postat av: emelie

Åhh vilka härliga drömmar du har ellan!! :D

Och förhoppningsvis så lever du denna månad! ;)

Du kan komma hem till mig och käka en massa kaker, som jag har bakat! :D

(inte för att jag har bakat några kaker, men jag vill när jag kommer hem)

2011-03-21 @ 10:38:56
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0