Back to life

Sportlov nu då!
Så hur känns det Elisa?

Bra, helt okej! Men också lite halvjobbigt!
Kommer ju inte sitta i matsalen på en hel vecka, äta sådär jättejobbigt/härligt länge och lyssna på underbara vänner som pratar om det mest bisarra och fina! Inga efterlängtade kafferaster, inga sjungande/magicspelande/dansande klasskamrater och inga teaterlektioner.

Så, jag kommer vara glad nästa måndag då så mycket som jag tycker om kommer tillbaka till mig.
Men tills dess ska jag njuta av min ledighet och annat jag tycker om, men som jag inte lägger så mycket tid på annars. Det kommer bli bra!



Vårvintern är verkligen vacker!
Trots att ljuset återvänder vid den här tiden vartenda år så är jag alltid lika fascinerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0