Och det var juni och enkla beslut Fast tusen ting stod tungt på lut. Men vad behöver man mer än att lugnt ta del av allt som sker?

Har haft en sjukt härlig dag  - sommarkänslan har verkligen infunnit sig!!!
Bland annat så har jag varit på min systers skolavslutning som var jättefin, ätit supergod lunch på gästis, sovit i solen med underbara Christer i öronen, läst en grym bok och tagit årets andra dopp (och ja - myggorna var där och hade rave igen!). 

Innan middagen så sprang jag bort till mina föräldrars skivor för att hitta en passande skiva att lyssna på - och då hittar jag till min enorma förtjusning Per Gessles Mazarin!!! Ett helt fantastiskt album som jag har så många minnen kring och som är så mycket sommar som det bara kan bli om du frågar mig!!!

Spelar den fortfarande nu när jag sitter här med te, jordgubbar och melon
och mår sådär alldeles underbart bra! :D

Kommentarer
Postat av: Tild!

TJA LA LA LA LA LA LA LA LA YEAH HEY HEEEYEHH PÅ PROMENAD GENOM STAD

En av mina mest spelade skivor.

2011-06-16 @ 01:15:32
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0