Life in technicolour

Har haft några riktigt fina dagar i Byske-trakten!
Min tisdag spenderades med ett gäng fina brudar i Vitsjön och hos Linda - fick även åka bil med Julia för första gången! :D Därefter skulle jag och Emelie ha Glee-marathon men det slutade med att min kompanjon somnade efter ungefär en kvart, men jag var ganska road ändå - både av hennes pratande i sömnen och av själva serien såklart! Dagen därpå tog vi moppen till Vitsjön igen där vi stekte och badade! :D

På eftemiddagen for jag till Danne där vi spenderade kvällen på playa del furuögrund och i soffan ätandes supergod blåbärspaj! :D Sen var det tidigt i säng som gällde för vi skulle upp klockan fem i morse för att fara till stan - all cred till min tappre & underbara krigarprins som orkar göra det fem dagar i veckan! ♥

Älskar värmen som är nu men i stan kan jag inte riktigt njuta av den fullt ut känner jag, ge mig en sjö eller kanske ett hav och en gosig strand så är jag riktigt nöjd!!! Så nu beger jag mig till min byskebrud Emelie ones more för lite bad och tårtbakning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0