Give me everything!!!

Efter nästan två dygn av Alanya-baksmälla/saknad så börjar jag så smått vakna till liv igen!

I eftermiddag har jag tagit en promenix till lekparken med älsklingssyrran och pratat igen massa grejer från senaste veckan. Sen har vi ätit kakor, druckit te och så har jag visat henne alla Turkiet-bilderna.
Mamma och pappa är på vift så snart ska vi sätta igång att göra en gosig middag och därefter har jag hört det ryktas om att jag kanske blir bortrövad av några underbart busiga byskebarn..? ;)

Imorgon då? Då blir det en sjukt efterlängtad fika med två supersaknade tjejer på kanel! ♥



En annan fin grej är att jag fick ett riktigt mysigt betyg i franska steg 3 så jag ska fira det med lite dans också!

Livet fortsätter leka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0