I'm on sunshine

Jag har haft en fantastiskt härlig helg!
Den har innehållit följande ingredienser:

* Tusen kilo staden med fina flickor!
* Ett ton hinkar gos med en underbar Danne!
* Många deciliter tid med mamma och pappa!
* Hundra hekto återträff med min söta lillasyster!
* 500 kilo prat och fika med släktingar i Arvidsjaur.
* Överkonsumtion av övningskörning.

+ en nypa solning, ett kaffemått konstig film och ett uns jobbelibob!

Rör om med ett leende och förvara i hjärtat i en evighet!
Avnjut med en rejäl klick kärlek.



Ikväll utmanade jag mig själv på en spingtur runt byn.
Kände mig sådär lagom peppad med tanke på att det var över 6 veckor sen jag sprang senast och att kondisen därför inte skulle vara på topp - men jag fick mig en ordentlig självförtroende-höjare när det visade sig att jag visst klarade mig igenom de 4,5 kilometrarna! :D

Ska fortsätta utmana mig själv med kondisen från och med nu har jag bestämt -
för jag tycker det är ganska kul att tävla med mig själv! (...särskilt när jag vinner!)

Nu: Dags för säng och brutalt tillbakatvingande av dygnet, för imorgon vankas den första sommarjobbsdagen!

Sov sött!


Kommentarer
Postat av: emsaaaan

lycka till på jobbet första dagen ellan!:D <3

2011-07-04 @ 04:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0