Bara så att ni vet!

Frånvarande på bloggsidan men levande på livssidan!
(...lite udda förklaring kanske.. men den funka!)

Jobbar hela dagarna och trivs riktigt bra med det! :D
Dock blir jag så sjukt trött av det men jag gissar att det hör till!

Släkten från Stockholm är här i veckan vilket är riktigt trevligt så när jag slutar är det nice att få träffa dem!
I tisdags var vi i Jävrebodarna och åt och fiskade och idag var vi i stan, hälsade på mormor, shoppade och åt sallad vid älven = mysigt! :D

Så förutom jobb i veckan så har jag njutit av deras, familjens, Dannes och solens sällskap!
Fint! ♥



peace på er! :D

Kommentarer
Postat av: Anncha

Det var nice att vara med dig too - you know we love dig <3 <3 <3

2011-07-09 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0