Nu ska jag dansa efter min pipa

Trots att det är mitt i iskalla vintern så tror jag att våren flyttat in i min kropp och själ.

Energin jag känt idag har varit överväldigande!

Trots att det var en seg och tung tung tung måndagsmrgon i morse så valde jag den orangea skjortan och på väg till bussen kunde jag förundras över hur vackert snöflingorna singlade i luften. Träffade en gammal vän på bussen som jag inte pratat med på så väldans länge och det var så kul att få höra en liten historia om din värld igen. Pastasåsen på skolan var inte lika äcklig som vanligt och det kändes så skönt att träffa alla klasskamrater efter helgen. Jag ritade en känguruhäst utan ben på whiteboarden och det var faktiskt kul att räkna matte!

Hela kvällen har spenderats på möten med Riksteaterns styrelse i Skellefteå.
Och jag känner mig så lycklig och inspirerad av alla entusiastiska, härliga människor i alla åldrar som peppade och stöttade - är övertygad att vår ungdomsstyrelse kommer att uträtta stordåd!

Dessutom har jag haft så mycket spring i benen idag att jag insåg att det är dags att inhandla ett gymkort, vilket blir av imorgon!

Ska passa på att städa toan medan den galna peppen är kvar och sen försöka varva ner på något sätt.

Äckligt jäkla lycklig är jag - och det känns fantastiskt!



Kommentarer
Postat av: emelie

härlig inställning! <3

2011-01-18 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0