You tell me secrets I actually keep.

Sitter och bränner julföreställningslåtar och planerar vilka låtar jag ska ha med på min första bilskiva
- för det är klart jag ska ha en sån!! En vän med en bil med Håkan, My best friend med Hello Saferide och Dreaming of you med the Coral är iallafall totalspikade.

Lyssnar på Musikhjälpen också och det är fint som fan.
Har jobbat fyra timmar ikväll och är egentligen astrött som döden men måste hinna med lite glögg och lyssning innan godnatt.

Samt möta min beslutsångest inför morgondagen. Oh crap....!

Blir hursomhaver väldigt glad när jag tittar på den här bilden och tänker på att storfiskaren tillika smsmarodören och Aragorn-upplysaren Hannes Sundell nu blivit karl för sitt skägg - äntligen arton år!!!! :D :D :D
Tusen Grattis pöjk och tagga vara fulla och odrägliga på fredag!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0