Oh holy night

Åh vad ljuvligt med lov!

Julafton blev superfin - ett litet gäng med nära och kära åt jättegod julmat, såg klassikerna på tv, spelade spel och öppnade julklappar tillsammans = ljuvligt! ♥

Igår och idag har varit skönast i världen!
Sova i evigheter, gå långa promenader, känna doften av hyacinter i hela lägenheten, se film, knäcka nötter, hälla upp en kopp kaffe och sätta sig i fåtöljen med en bra bok, återuppväcka den nördiga "The sims-ådran" i mig, kolla på gamla bilder från barndomen, trycka skumtomtar i sinne, vara glad över sina fina julklappar och umgås med mamma och Frida - kan inte komma ihåg senast jag var med dem så länge senast och det är illa så jag har bara njuuutit!

Ikväll ska jag till stan för att fira livet och lovet med några fina vänner.
Jag fick låna syrrans skjorta ikväll om hon fick kittla mig...
tack och lov så överlevde jag tortyren! ;)
Så ni kanske får syn på mig och skjortan i dimman ikväll,
Hejdå och ha det bra allesammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0