OoooOOOOooooOOOo HELGA NATT!

JULLOV NU! ♥

Fast jag hinner inte med och fattar knappt någonting,
men nice ska det bli!

Igår var jag i Byske och såg 9:ornas julshow med Frida, mamma och Danne!
Den var riktigt bra tycker jag och jag fick mig många skratt :D
Var dessutom riktigt mysigt att vara och se den med mina goingar!

När den tagit slut så tog jag bussen till stan för lite party-invigning av jullovet!
Vi starta med lite chill förfest hos mig Mathilda, Carro, Hannes och Rickie och jag fick ett jättefint doft-ljus-rökelse-hus i julklapp!! (Tack Carro och Thild!) Sedan droppade det in några fler sköna typer så vi satt och klämde ihop oss i min lilla lya tills vi beslutade oss för att gå till Olles! Det var mycket folk för att vara en onsdag och det blev mycket trevligt!!!

Fick lite oväntat fyra glada sovkompisar inatt också och det var ... trångt! men väldigt roligt! :D
Hade överlag en riktigt grym kväll där julkänslorna äntligen började sätta in!
...Enda jobbiga var Mathildas galla som inte ville dra ut och fira alls - förjäkla synd!! :( :( :(
Men nästa gång är dne förhoppningsvis med på noterna!

Ska röja upp här och slå in lite julklappar - sen verkar det som två gos-brudar gör mig sällskap ikväll! :)

Bra bild från en annan härlig qvell:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0