Musikhjälpen 2011

Nu är de allra flesta julklapparna inköpta, jag ska äta pizza för tredje dagen i rad, Mathilda och jag tog en powernap på skolan så nu är jag ovanligt pigg och jag har betalat det sista på körkortet så nu är jag verkligen KLAR.
- Det känns gött!

Och ikväll börjar årets upplaga av Musikhjälpen i P3.
I år är det Kodjo, Timbuktu och Gina som leder programmet där man kan önska en låt och därmed skänka pengar som går till att fattiga flickor får gå i skolan.
Grym musik, roliga programledare, härliga gäster för ett riktigt fint syfte!

Har sett framemot det här sen förra året så jag kommer försöka lyssna så mycket jag bara kan hela veckan!!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, musikhjälpen är så bra! Har du önskat någon låt? :-)

2011-12-12 @ 23:51:02
URL: http://jenniferl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0