Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig.

Så himla mycket fint tillsammans med jobb mitt i natten, roadtrip till Umeå, massa fina människor, massa god mat, motorhuvars anatomi, julkalendrar, stressad familj, frukost på sängen, övningskörning och balklänningar, festis och saffranskakor, släktingar åt både ena och andra hållet och fram och tillbaka.

Just idag var det stress och dop som gällde, min kusin Annika och hennes Per har nu döpt sin ljuvliga son till Alexander! ♥ Trevligt att träffa så mycket av släkten och äta så mycket god tårta!

Den underliga känslan av sockerrus, koffeinchock, kärlek, oro, livslust och frustration har intagit min kropp.
Jag vet varken ut eller in längre, tror jag.



Och nu ska jag visst till skolan en söndag och knäcka en Strindberg,
så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0