Konsten att kunna känna så mycket fint.

Vacker dag så det förslår.
Kändes bara härligt att vara tillbaka med mina fina klasskamrater och lärare igen!
Och vi är samma som vi alltid har varit; grymma, underbara och jobbiga, känns tryggt.

Fick information om planer inför läsårets kommande teaterprojekt och blev så exalterad av de fantastiska förslagen att magen pirrade, benen och händerna började spritta och tankarna startade att snurra
- den där sagolika känslan av att verkligen brinna för någonting!!!
Tror att mitt tredje läsår kommer bli ett fantastiskt teaterår om allt går i lås,
och jag vill skapa och utvecklas så mycket som jag bara kan. Längtar!




Tog en mysig fik efter skolan med några jag tycker väldans mycket om och shoppade sedan lite välbehövliga skolgrejer på stan där jag även sprang in i Lovisa vilket jag blev riktigt glad över - extraordinära kvinna! :)

Har promenerat i timmar runt vår fina stad och insupit allt det vackra,
sådär som jag gör när alla bitar faller på plats och jag känner mig sådär oerhört levande!
Såg på stan med nya ögon och upptäckte att jag vill lukta som ett äppelträd efter regn.
Blickade ut över vägen du & jag gick i våras och tyckte om varandra på,
och det slog mig att tiden aldrig har förändrat vad jag känner för dig.

Glad
Stark
Jag har så mycket att ge,
och just nu kan jag klara allt!

- Och till råga på allt har Maroon 2 släppt nytt, och jag älskar det självfallet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0