Vilka termer skulle du lägga in i begreppet "romantiskt"?

Tokhärlig dag! Fick sluta tre timmar tidigare än vanligt och vad gjorde Elisa och Mathilda då?
...dam dam dam......
Slösade pengar på stan såklart! :D Är riktigt nöjd över mina inköp men inte tillräckligt ambitiös för att lägga in någon bild, men kanske en annan dag! ;) Blev ett par jeansshorts, roliga nagellack och pilotbrillor iaf! Mathilda köpte hårpodukter för typ tusen spänn! Eller int... men HON va fan ambitiös på det!

Sen köpte jag en fet mjukglass och så gick vi hem till min överhettade lägenhet, käka aladdinpraliner och gjorde svenskaläxan vilket var riktigt roligt faktiskt. Både erotiska dikter, fina filosofier och feministhyttande debatter hann författas - tror vår kära svenskalärare varit mycket stolt om hon sett oss.

Var på möte på efyran också och det var roligt och inspirerande.
Mathilda avslöjade dock brutalt och öppenhjärtat inför alla deltagande att jag lägger märke till rumpor ibland....
...
...
....
She has to go!

Sedan dess har jag skrivit manus i fyra timmar.
Tämligen less och inspirerad nu.

Tror jag ballar ur/checkar ut nu,
tjooo


- en jävligt snygg dag i våra liv!


Kommentarer
Postat av: Tild!

MEN DET ÄR JU SANT

2011-04-28 @ 07:39:38
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Maja

jaa nu ska vi fan tagga!!!

Jaa de kunde jag , vi ses dååå! :D

2011-04-28 @ 09:30:37
URL: http://majaptrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0