To school for cool

Okej okej, kalla mig pluggis/nörd eller vadsomhelst om ni vill, men jag har alltid trivts väldigt bra i skolan, i alla skolor jag gått i. De flesta ämnen och lärarna har funkat riktigt bra, och jag har haft turen att ha haft många fina människor omkring mig - så även nu.

Så idag när jag bara skulle förbi skolan och hämta lite rekvisita på min lediga dag så slutade det med att jag stannade över två timmar. Blev fikastund med ett gäng härliga filurer och eftersom jag inte druckit kaffe de senaste tre dagarna så slog jag till och slängde i mig inte mindre än två koppar på en kvart. Kändes bra först och jag strosade runt på stan; ögonshoppade, träffa lite trevligt folk, kollade synen (måste ha nya glas!!), lämnade in mitt cv på ett ställe och var inne på på rikstetaterkansliet en stund.

Var verkligen på topp av livslust och allt koffein, men nu sitter jag här och skakar och magen är i smått uppror!! Klunkar vatten för att stilla avsaknaden av vätka i kroppen. Synd att man blir så kissnödig av kaffe!




 ....Och på tal om något helt annat så bli he nog mest troligt av med den här bikinin i sommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0