Är som kul att existera just nu

Åh finfinfin dag idag!

Så många fantastiska samtal, människor och upplevelser. Mina första vg-poäng i matteb och mys på morgonkvisten.
Efter skolan begav jag mig till Emelie, vi filade på CV:n och andra intressanta saker och käka köttfärssås! Vi fick sms av Soffe dit vi begav oss och hoppade hopprep utanför hennes hus tillsammans med Sanna.
Snacka om vårkänslor!

Därefter bjöd Soffe på hur mycket kakor, saft och te som helst!
Var så lycklig mitt i allt det där sockret, skrattet och samtalsämnena.
Ni är så vackra tjejer!!



Just nu; packelipackar och lyssnar på Säkert!. Imorgon hoppar jag på tåget på en liten tripp till södern och en efterlängtad vän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0