När rädslan smyger sig på

Att flytta. Den där stora känslan av vemod när jag inser hur mycket jag kommer sakna alla nära och kära när jag flyttar kryper allt tätare inpå.
Det känns inte lätt att släppa taget, samtidigt som jag vet att det är det här som jag vill och måste göra.
 
Har packat nästan allt och köpt ny dator och nytt hår, har sagt upp mig fråb helgjobbet jag haft i 5 år och tagit mig tid åt de jag älskar och har haft fantastiskt roliga och mysiga sommarstunder med dem, så nu är jag nästan redo.
 
Bara två arbetsdagar, lite gråt, massa kramar, skratt och Bjursele kvar först och ÅH vad jag ska njuta av detr!!
 
Några bilder från senaste superveckan;
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0