Konsten att knulla väggen.

En underbart vacker dag går mot sitt slut.
Har haft massor med roliga men även jäkligt utmanande teaterövningar på schemat, planerat inför teaterlinjens utflykt senare i veckan och sen kört zumba, lite styrketräning samt stretching tillsammans med några klassisar efter skolan. OCH VET NI VAD; jag når ned med figrarna i golvet!!!!!!!! Det gjorde jag INTE för en vecka sen!! All attackstretching senaste veckan har verkligen lönat sig!!! *Superglad tjej* :D :D :D
 
Ikväll har även vi här på internatet "Öfvre Västhem" haft köksmöte och styrt upp lite ansvarsområden och det känns riktigt bra! Är man 9 pers på ett litet kök krävs det lite regler för att det ska funka :)
Sen så har jag pratat med min underbara Emelie i telefon och det är som vanligt mysigt och jätteroligt! :D <3
 
Sen så har jag en sak att bekänna....
Det är nämligen så att det bara är 5 timmar sedan jag sist träffade mina klasskamrater men jag längtar redan efter dem!! Alltså vad är det med mig som annars anser mig vara så himla självständig!?
De är nog bara så förjävla goa och ljuvliga allihopa! :')
 
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0