Första helgen.

Yoyoyo! Helgen har bara sprungit förbi känns det som! I fredags fest, igår bakispizza, sömn och till sist mys på Östhem samt teparty hos Alexander.  Idag har jag handlat mat, fyndat lite på en Second hand-affär här i Svalöv, städat lite i köket, plockat äpplen, blivit bjuden på äppelpaj i solskenet, käkat tacos med klassen och till sist sett film i Filmlinjens asfina minibio med de flesta från teaterlinjen. Toksoft och underbart! Är så oändligt tacksam över vilken fin klass jag hamnat i!!
 
Har tyvärr ont i hela kroppen från förkylning, vilt festande och fysiska lektioner så ska nu krypa ner i sängen och försöka vila upp mig! Började googla några av de symptom jag har tidigare ikväll och det var ett stort no-no!!! Blev jävligt orolig över vad jag kan ha sjukdomar....fyfan! Usch! Ska försöka sluta tänka på det där...
 
Här är iaf några härliga bilder från min dag;
Äppelplock, handymen och äppelkakehäng;
 
 
 
 
Nu ska jag sova och tagga en ny, härlig skolvecka! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0