Det kommer aldrig va över för mig.

Hej folket!
 
Morgonen började med att jag fick ett jobberbjudande men var tvungen att tacka nej. Otroligt skönt faktiskt eftersom jag inte ville ha det jobbet! HAH - känner mig extremt elak och bortskämd för att jag känner så nu.. men jag är en lucky girl som har fått möjligheten att välja vilket sommarjobb jag vill ha och det är jag olidligt tacksam för!
 
Sen så har jag lämnat in min engångskamera på framkallning, lagat bananpannkakor (typ världens bästa rätt!), jobbat med att förkorta en monolog till en kortare text - den känns i princip klar så nu är det bara att plugga in, haft besök av min finafina mamma samt sett föreställningen "Den inbillade sjuke" på Västerbottensteatern.
Den var riktigt rolig och även annorlunda alla andra föreställningar jag sett så jag känner mig GLAD!!!
 
... samt en aning nedstämd då jag direkt börjar känna hur sugen jag är på att spela teater igen.
Åh.Saknade.Teaterliv!!!
För exakt ett år sedan hade min älskade teaterklass premiär på vår slutproduktion "En vampyrberättelse"
och jag känner bara hur
SJUUUUUUKT det är att det var så länge sedan! En av de roligaste och intensivaste perioderna i mitt liv, men lycklig var jag minsann. Jag är så otroligt glad över att jag fick uppleva allt detta med just de fantastiska människorna ♥
Tänk om man fick chansen att göra det igen!? Jag hade lätt tagit den!
 
 
 
MVH // Om jag inte tar mig in på en teaterlinje i höst vet jag bokstavligt talat inte vart jag ska ta vägen //
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0