Nostalgiar mig tillbaka till Juni 2012....

..Och aldrig har jag nog haft en så hektiskt men härlig månad på samma gång!
Så många skratt jag fyrade av och så jävla många hjärnceller jag brände.
 
- Det var inget annat än fantastiskt!!!
 
Först fick jag gå på bal med en riktig snyggfan till kavaljer!!! :* :* :*
 
Sen tog jag helt plötsligt studenten!!!!!!
.... Och DE VA KUL!!!
 
 
 
 
.... men jäääävligt sorgligt också!!!
 
 
Studentresan gick till CYPRUS och där vare liksom PARTYPARTY;
 
 
DANSADANSA & TRÄFFA TREVLIGA ENGELSMÄN;
 
VAMEFINATJEJERVAMEDFINATJEJER;
 
 
DRICKADRICKA
... samt UNTZUNTZ som gällde (plus att de va GÖTT på stranden å vid poolen och jag blev brun/flottig som fasiken!!!!!)
 
... Sist men inte minns fick jag mig iväg till ett efterlängtat Peace&Love!!!
 
.... där vi hade väldigt roligt....
....var väldigt blöta.....
... för att inte säga FLOTTIGA!!!!
....och inkladdade i allt från alkohol till chilinötter...........
MEN MASSA BRA BAND SÅG VI!!!!!!!!!!!!! :D :D :D fast det finns ingen bild på de så ni får de två stjärnorna Carro&Thild istället!
 
BLIR GLAD ÄNDA IN I SJÄLEROTEN AV DE HÄR BILDERNA!!!! :D :D :D
Sen så värmer det hääärligt med några goa sommarminnen när höstmörkret närmar sig!

Kommentarer
Postat av: Alma

Studenten! åh! klassen! åhhh!

2012-09-14 @ 02:45:23
URL: http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0