Lyckligare nu,

 
Även om man skulle kunna tro det så är det inte spenat jag har mellan tänderna
utan min nya piercing;;;;;;;
 
 
 
Väldigt spontant gjord (piercingen alltså) - men jag älskar den ändå!!
Kan även passa på att tala om att jag haft en toppenhelg!!!
 
I fredags blev det träning + lunch med Mathilda (HURTIGT!!!!!!)  för att senare under kvällen tagga till med Emelie, dra på en tokrolig förfest hos Aron med både gamla favoriter och nytt trevligt folk och sedan iväg på krogen som bilderna ovan antyder!! En sjuuuuukt härlig kväll som innehöll allt det göttaste förutom att Emelies knä led dansdöden igen!! :( :( Så sjukt otur att den bästa av kvinnor ska behöva lida om & om igen....!!! ♥ :(
 
Igår begav jag mig hem till skogen för att fira pappa som fyllt år och få igen lite kvalitetstid med la familia!! Riktigt mysigt vare med långpromenad, jättegod grillad mat och tårta bl. a! Av mig fick pappa som present att gå på teater.. med mig!! :D Ser fram emot det! ;)
 
Idag har jag jobbat och nyss kommit tillbaka till stan och börjat packa för fullt föööööööööööööööööör imorgon drar jag & Mathilda till Härnösand för att hälsa på en sjusärdeles brud; nämligen Caroline! LÄNGTAR!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0