Do do do do, what you have to do.

 
Är lycklig för att jag. Mathilda, Oskar och Sebbe ska göra teater imorgon på gågatan även fast det "som vanligt" är saker kvar att göra i sista minuten hur mycket man än tycks ha planerat. Känns hursomhelst KUL att få vara med dem och bara göra något tillsammans, dessutom har jag verkligen saknat att spela teater!! Är ju ringrostig som fasiken nu men, äsch - så länge lusten för teatern finns där och den gör mig glad så duger det gott och väl!! :D

Vi får väl se hur det går imorgon, 18.00 på gågatan utanför Berlins! (Hoppas det inte regnar bara!!!)
 
Åh älskade teaterklass,
Fasiken vad jag tycker om er!!!
Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på allt vi gjort tillsammans och hur vi utvecklats ihop♥
Tänker på er varje dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0