Down on life.

Goddag gosingar!
 
Här sitter jag och myser i min lilla lägga med en kopp kaffe och en apelsin, lyssnar på såndär riktigt gosig musik och läser massa härliga bloggar! Har nämligen tagit mig i kragen och skaffat blogglovin for sure så nu har jag skapat en lista med alla fina, söta, inspirerande, vackra och brutala bloggar jag känner till så att jag inte glömmer bort någon och bara kan logga in och; VOILA; massa olika, fantastiska inlägg! :D
 
Jag har utmanat mig själv på att inte planera så mycket i veckan eftersom jag vaknat upp ur koman och insett att jag är ett galet planeringsfreak som bara blir värre och värre och värre (kan återkomma till detta fruktansvärda faktum senare!!!). Så idag ska jag alltså inte planera vad jag ska göra i en alltför stor utsträckning...
meeen 3 saker vet jag iaf att jag ska pyssla med;
 
1; Hit the gym! Mina axlar/rygg/nacke har typ dött så måste dit, skaka liv i dem och bygga upp mina stackars muskler.
2; Fara på Pingstkrykans second hand - alltid mysigt att bara spatsera runt och kika, och har jag tur kanske jag kan fynda lite!!
3; Få finbesök av Prins Daniel, blir nog ytterst angenämt!
 
Här får ni en skogsbild från förra veckan, egentligen är jag nog ett troll.
 
 
Önskar er en väldans fin dag allihop! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0