Vykort från ingenstans /Kristian Anttila

Hallåhej!!! :D
Börjar med några blandade bilder som jag tagit med min nya vita riddare samsung galaxy 2 senaste tiden!!
JAA ni hörde rätt, Elisalot har efter 2 år med bagagnade mobiler tagit steget ut till ett annat, främmande universum. Ett universum som innehåller sådana fräsiga saker som appar, touchscreen och till och med kamera som jag ju nyss nämnde!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förutom att ha bokat tatueringstid i måndags prova jag även något nytt igår också; vattenzumba!!!
Alla pluppa upp och ner i bassängen som glada sälar och det var omöjligt att hålla takten till musiken - så jag kan helt klart kalla det en rolig träningsform! Är osäker på om träningsvärken i magtrakten beror på övningarna eller alla skratt under passet egentligen---- haha! :D
Så rekommenderar det!!
 
Idag fyllde min finafina mormor år så åt middag där och firade henne för fullt!
Ljuva härliga mormor, önskar att jag är lika fartig som henne när jag är 78 bast! ♥
 
Har även haft min teatergrupp och OHMYFUCKINGGOD jag har världens bästa jobb!!!!!!
Det är så otroligt roligt och givande och alla deltagare är inte bara sjukt trevliga utan också otroligt kreativa och har en vilja att lära sig - så jag svävade i princip hem på ett rosa moln därifrån ikväll av glädje!
 
Jag tycker även att alla tecken säger till mig "Elisa! Du ska göra ett roligt nytt teaterprojekt nununununununuunununununuunu!!" eftersom jag i princip springer på möjligheter i varje hörn och är taggad till tänderna och kliig i fingrarna på ännu mer!!
Så ah, vi får se hure blir helt enkelt! Spännande spännande!!!
 
Åh - nu ska jag dricka te, tända massa ljus, ta en snus och bara drömma mig bort
till min prins slutat jobba kvällsskift! :*
 
Varde liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0