Vi måste ta ett snack hörru - du måste flytta på dig!

Gooood Morgon!!!

Sitter här och är ganska taggad livet i allmänhet.
Fint väder, bra musik i högtalarna, min Peace&Lovebiljett har kommit, i helgen var jag och hämtade min balklänning som är så fantastisk att jag typ dör :D :D :D (TACK MALIN!!!), var hemma hos pappa i helgen med och det var så nice, Danne har fyllt år och varit bäst i världen som vanligt, jag är förälskad i min klass och igår var jag i Byske med ljuvliga Soffe och Emelie! Vi baka både cheesecake och kladdkaka, tog en liten prommis och snacka massor inför studenten och Cypernresan - hjälp det är inte långt kvar nu!!! D:

Åt ett päron, mango/persikate + limecheesecake till frukost så jag är redo inför dagen!
:D
Börjar typ inte förrän om sjuttitisen år (typ halv 2) men eftersom jag är en tapper krigare som vill bli klar med projektarbetsrapporten så ska jag kämpa mig till skolan och förhoppningsvis jobba så skitbra att jag t. o. m kanske hinner börja med mitt tal till svenska nationella!!

Mitt enda hinder är ju som mig själv... vilket osökt leder mig in på den här superlåten som handlar om det.
Bättre att ta tag i det jobbiga än att låta tankarna om att det är jobbigt fylla upp en, sen kan man ju skrota den dåliga självkänslan när man ändå är igång!! :D

Okej, ganska mycket ordbajs, men hyfsat klok sådan!




Hejda!!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0