Ser typ ut såhär nu;;;;;;;;



Har nu spenderat kvällen på akuten och det var väl ... mellankul :(

Urinvägsinfektion den här gången och som tur var hade den inte förvandlats till en ond njurbäcksinflammation som sist. Möjligtvis för att jag sprang dit så fort jag börja ana de första tecknena!!

Fan alltså, vad ska man behöva göra för att slippa det här???
Specialsy fårullstrosor så man aldrig någonsin blir kall i röven!?!
Alltså jävla fitta!!! ( bokstavligt talat så könsneutralitet behövs inte just nu)
(Eller fan, kan skriva BALLE också så känns det kanske lite bättre i mig.)

Väldigt mellanförstående läkare också som så gärna ville lära mig att det är skillnad mellan, som han uttryckte det "musbränna" (tror han menade samlagssmärtor..) och urinvägsinfektion. JOTACK! Jag vet doktorn, du behöver inte berätta det, Jag känner min kropp och vet varför jag är här (tänktejagfördethadejagjualdrigvågatsäga)!!!
"Har du haft sex med någon ny person på senaste tiden...?" Om jag haft det och misstänkt någon mysig könssjukdom så hade jag fan inte gått hit utan till ungdomsmottagningen (tänktejagocksåmensadetinte)

Åh jävla skit. Han menade väl bara väl och ville väl bara hjälpa mig men efter en redan grinig dag, smärta och massa väntan så var jag lagom taggad på han och livet i allmänhet. Fick iaf ett recept.

Passande nog så hade ICA extrapris på tranbärsjuice och två glasspaket för en
= ljuset i tunneln.

Kommentarer
Postat av: Tild

alltså fucking jävla äckelfarbror.

Du skulle ha tryckt upp din framstjärt i hans öga så hade det svidit dödsblod i hans öga varje gång han blinkat i sju år framöver!!!



puss älskade du, jag kan ställa dig på huvet imorgon och hälla ner en liter filmjölk i maskineriet så ska du se att du blir frisk som en nötkärna igen!

2012-05-10 @ 23:07:27
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: höh igen tild

du kan ha det här som andra-monolog på wendelsberg!!

(för även om det är sorgligt så skrattar jag för att du är så kul i din bitterhet!)

2012-05-10 @ 23:08:52
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0