Innan jag deppar ihop...

... Måste jag ju säga att jag haft helt fantastiska dagar på senaste tiden!

Fredag-lördag som innebar superkul teaterfestival och sedan partytagg, fin förfest hos mig och utgång på lördagkväll.
Söndagen då min älskade Daniel kom på sin vita häst, kramade mig i härliga evigheter och på kvällen åt vi tårta och såg partiledardebatten.
måndagen fick jag se dansarnas underbara "TRAPPED" och sedan åt jag årets första kulglass och middag på Ainas med ljuvliga människor;


(ja ni ser ju, jag hade vargtröja och en bakad potatis och det är väl synonymt med lycka?? :D
Alma tog bilden!! :D)

tisdagen satt jag ute i solen på skolan med flera fantastiska estetare och på kvällen kom Emelie, Maja och Helenah hit och förgyllde mitt liv! Mamma kom också hit och gav mig kärlek!! Jag och Emelie åt glass och promenera vid älven i solnedgången sen.
Onsdagen innebar min första löptur och den gick så oväntat bra vilket var megaskönt! Den regniga kvällen bjöd in till spontant superhäng hos Alma med henne, Jessica och Mathilda där vi bland annat åt gott, såg läskig Disney och skrattade åt gamla bilder!

För att inte nämna alla skratt jag fått på skolan i veckan trots tuffa pluggarkrav,
Tack people!! ♥

NU har peppen återvänt till mig!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0