Imorgon kan likaväl innebära pepp, men ikväll får det vara tvärtom.

Åh himla liv.
Klar med rapporten och PMet till svenskatalet och stödorden till engelskan.
Ändå kan jag som inte vara glad.

Så mycket framför mig som innebär stress och nervositet.
Bilen krascha ner som vi skulle ha tagit till GBG, tågen gick bara bra vissa dagar så helt
plötsligt blev det ändrade planer
och bestämt -
vi drar vi om två dagar.

Alma, Mathilda och jag. Tre krigare!
Vill ju så himla gärna in på den där skolan, VILLVILLVILL för allt jag är värd!!!

Men det finns så mycket annat nu som också kräver plats att det kommer till att piroritera
vilket gör att vissa personer blir besvikna och ledsna.
Finns det något jag hatar så hatar jag det, att göra någon besviken.
Göra någon annan ledsen...
Och dåligt nog så går min mobil inte att använda heller,
så man kan inte ens slänga iväg ett sms med "förlåt".

Men hur tusan gör man då? S. k "mogna beslut?"
Så länge de skadar någon så känns det ju som dåliga beslut rakt igenom?

Åh. Alltså. Så himla mycket nu bara.
Även fast jag håller ut så jävla bra så måste jag gråta lite också och få lååånga kramar tills det känns bättre.

Dags att sova bort lite oro nu först bara, godnatt!

Kommentarer
Postat av: tild

pusse :(

jag gör nog en människa besviken en gång om dagen, men du gör mig glad varje dag!

fina!

2012-05-22 @ 08:55:38
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0