En students bekännelser;

Kaoz och lycka i mitt liv. Förvirrad till max. Antingen panikstressad, superledsen eller lycklgast i världen - aldrig har jag varit mer mano.
Pluggar & livsnjuter om vartannat och allt däremellan är svårgripbart.

Jag lever huvudsakligen på kaffe, skolmat, en och annan matlåda samt en hel del kakor av olika slag.
För tillfället försöker jag skriva klart PA-rapporten med en kopp fylld med snabbkaffe i ena handen och en fumligt öppnad samt halväten aluminiumburk med makrill ståendes bredvid tangentbordet.
Oväntat mums faktiskt för att vara taget ur mitt ekande tomma kylskåp.

Hela min soffa är belägrad med underkläder på tork som jag i all hets tvätta igår mellan en provsminkning, böngryta och ofantligt trevligt häng i Bersan. Uppe 04.00 och planerade mitt liv när jag insåg hur få och fullspäckade dagar som är kvar till studenten.

ÅH alltså. Denna lediga dag som är allt annat än ledig.
Har fått massor med saker gjort som aldrig blir gjorda annars än när jag ska plugga dock,
typ gå till sopåtervinningen och tokrengöra spisen. (ALLT blir roligare än att plugga...)

Hittills idag har jag lärt mig tre saker:

* Makrill är underskattat OCH smått beroendeframkallande!
* Regn är underskattat! Luktar så ljuvligt ute!
* Jag ska inte blogga när tanken är att jag ska plugga... får då pluggar jag inte!!!

Avslutar detta inlägg med en bild från när jag hade kul hemma hos Emelie i tisdags tillsammans med henne, hennes BH och Soffe! ♥



NU JÄVLAR SKA RAPPORTEN BLI KLAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0